.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران غرب مازندران:
بايد با حفظ آرامش مانع سوء‌استفاده بدخواهان نظام شد
خبرنگاران غرب مازندران با صدور بيانيه‌اي اغتشاشات اخير بعد از انتخابات را محكوم كردند و حفظ آرامش و امنيت كشور را مانع سوء‌استفاده بدخواهان نظام دانستند.
بايد با حفظ آرامش مانع سوء‌استفاده بدخواهان نظام شد

خبرنگاران غرب مازندران با صدور بيانيه‌اي اغتشاشات اخير بعد از انتخابات را محكوم كردند و حفظ آرامش و امنيت كشور را مانع سوء‌استفاده بدخواهان نظام دانستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اين بيانيه آمده است: بدون شك حضور 40 ميليوني اقشار مختلف مردم با هر طيف و گرايش سياسي در انتخابات 22 خرداد ماه 88 برگ زرين ديگري است در دفتر انقلاب اسلامي ايران كه در نوع خود مي‌توان يك رفراندوم بي‌نظير در آغاز دهه چهارم انقلاب برشمرد.

در اين بيانيه تاكيد شد: حماسه‌اي به‌ ياد ماندني و پرشور كه چشم جهانيان را در شگفتي فرو برد و روح تازه‌اي در كالبد انقلاب دميد كه جا دارد، به فرد فرد حماسه‌آفرينان 22 خرداد 88 اين موهبت الهي را تبريك گفته و سعادت و عزت مردم، ميهن عزيز و نظام مقدس اسلامي‌مان را از درگاه خداوند متعال مسئلت كنيم.

در ادامه اين بيانيه تصريح شده است: پس از انتخابات اخير خبرهاي تاسف‌آوري از حوادث كوي دانشگاه، ميدان فاطمي و ميدان آزادي تهران و برخي شهرهاي بزرگ كشور به گوش مي‌رسد كه هر انسان آزاده و وطن خواه را به شدت آزرده مي‌كند و قلب انسان‌هاي حقيقت‌خواه را به درد مي‌آورد و اميدواريم برگ زرين اين پيروزي در آتش اختلافات نسوزد و همگي سعي كنيم با حفظ آرامش و از طرق قانوني به تمام نگراني‌ها پايان دهيم و فراموش نشود كه در اختلافات فراگير همانند آتش و چوب تر و خشك، هيچ برنده‌اي وجود ندارد و به همه مردم، كشور و نظام خدشه وارد مي‌شود.

در اين بيانه اظهار شده است: در بررسي وقايع اخير آن چه رشد پيدا مي‌كند، اينكه بسياري از رسانه‌هاي خارجي و برخي رسانه‌هاي داخلي همسو و با پوشش كامل و جامع اخبار درصدد ليدر بخشي و راهبري برخي افراد وطن فروش و خائن هستند كه جا دارد حاميان نامزدهاي معترض با شناسايي به موقع و حذف اين افراد از مسيري قانوني و مجاز در صفوف راهپيمايي‌ها و ميتينگ‌هاي سياسي حاضر شوند.

اين بيانيه تاكيد دارد: آنچه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خطاب به شوراي نگهبان فرمودند، آن است كه با دقت و شجاعت و بي‌نظري كامل به شكايات كانديداهاي محترم رسيدگي كرده و نسبت به برخي شبهات، پاسخ قانع‌كننده‌اي به مردم دهند.

خبرنگاران غرب استان مازندران اعلام كردند كه در طول برگزاري انتخابات در غرب مازندران چه در روزهاي قبل و چه در مراحل مختلف راي گيري و اعلام نتيجه در روز انتخابات، با دستور موكد فرمانداران غرب استان به ويژه فرمانداران نوشهر و چالوس براي حضور آزادانه و بدون قيد و بند در اين مراحل حضور به هم رسانديم و در اكثريت حوزه‌هاي انتخاباتي بدون هيچ مشكل و محدوديتي در راستاي پوشش خبر انتخاباتي اجازه ورود داشته‌ايم و نسبت به سلامت انتخابات تاكيد داريم.

در پايان اين بيانيه نيز ذكر شده است: به هر صورت در اين شرايط خاص از همه مردم ايران به ويژه جوانان مي‌خواهيم مطالبات خود را با آرامش و خويشتنداري پيگيري كنند و با حفظ آرامش و امنيت كشور و پرهيز از هرگونه خشونتي در يك فضاي مذاكره منصفانه، مانع سو‌استفاده افرادي شوند كه خود را در ميان آنها جا مي‌زنند و به تخريب اموال عمومي مي‌پردازند و همسو با فرمايش و تاكيدات مقام معظم رهبري خطاب به شوراي نگهبان عنوان مي‌داريم تا به نگراني‌هاي ابراز شده رسيدگي شود تا با اشاره به تحريكات دشمنان و برخي طراحي‌هاي پشت صحنه براي آشوب كشاندن خيابان‌ها به ياري خداوند و توجهات ولي عصر (عج) يكبار ديگر شاهد آرامش و متانت كامل در كشور باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سبزينه 31 خرداد 1388
متاسفانه اين روزها عده اي به خود اجازه مي دهند از طرف هنرمندان و خبر نگاران و ... بيانيه صادر كنند.
صرف نظر از محتواي اين به ظاهر بيانيه ها كه عموما از سوي چند نفر مشخص با ادبيات و شيوه ي نگارش مشترك از مكاني معلوم و هدايت شده !
نوشته مي شود بايد گفت كه چرا عده اي خود را همه يا جمعي قلمداد مي كنند و از زبان آنها حرف مي زنند !؟ انتشار اين نوع بيانيه ها بدون امضا از اقدامات غير حرفه اي رسانه اي محسوب مي شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.432 seconds.